Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

شرح کامل خدمت :
اصلاحات لازم در قبض اعتراضي بعد از بررسی و تصويب در كميته برگشت از درآمد اعمال و به مشترك ارسال خواهد شد و نياز به حضور وي ندارد.

فرآیند ارائه خدمت :
1- تکمیل فرم درخواست اینترنتی توسط مشترک از طریق سامانه خدمات مشترکین
2- بررسي اوليه قبض آب بهاء
3- تكميل فرم اعتراضات آب بها بر حسب مورد
4- بررسی وجود ترکیدگی ویا تست کنتور با درخواست مشترک (هزینه تست کنتور در صورتیکه کنتور سالم باشد بر عهده مشترک خواهدبود)
5- اعلام نظرو تكميل مراحل بعدی فرم درصورت تایید اعتراض مشترک و ارجاع به كميته برگشت از درآمد
6- تأييد و تصويب در كميته برگشت از درآمد
7- ابطال قبض اشكالي، چاپ قبض اصلاحي و ارسال به مشترك

مدارک مورد نیاز خدمت :
- درخواست مشترك
- قبض آب بها

زمان تقریبی دریافت خدمت:

1 الي 4 روز براي كل عمليات شركت بدون احتساب مدت زمان انتظار براي بازديد از ملك