Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

شرح کامل خدمت :

در صورت نیاز به تعویض کنتور به هر دلیلی(خرابی، احتمال دستکاری و ...) چه به درخواست مشترک و یا به تشخیص شرکت، مطابق ضوابط شرکت اقدام به تعویض کنتور خواهد گردید.

 

فرآیند ارائه خدمت :

 

1- تکمیل فرم درخواست اینترنتی توسط مشترک از طریق سامانه خدمات مشترکین
2- بررسی و آزمایش صحت کارکرد کنتور
3- محاسبه هزينه‌هاي متعلقه احتمالی و صدور صورتحساب و ارسال شناسه پرداخت هزينه‌های مربوط به واگذاری انشعاب و پرداخت آن توسط مشترک(به صورت الکترونیکی)
4- انجام مراحل تعویض کنتور بعد از وصول هزینه های مربوطه
ارائه هرگونه خدمات فروش و پس از فروش منوط به تسویه حساب کامل بدهی می باشد.

 


مدارک مورد نیاز خدمت :

 

- درخواست مشترك

 

- قبض آب بها