Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

شرح کامل خدمت :

آزمایش کنتور بنابه تقاضای مشترک یا به تشخیص شرکت جهت بررسی صحت کارکرد و یا احتمال خرابی کنتور

 

فرآیند ارائه خدمت :

 

1- تکمیل فرم درخواست اینترنتی توسط مشترک از طریق سامانه خدمات مشترکین
2- بررسي اوليه وضعيت كنتور آب و تاسيسات داخلي انشعاب مشترك توسط مامور فنی
3- بمنظور تست كنتور، نصب يك دستگاه كنتور موقت (قطع نماندن انشعاب آب مشترك) و حمل كنتور اصلي به آزمايشگاه كنتور جهت تست و یا تست كنتورهاي آب با استفاده از دستگاه تست كنتور آب دیجیتالی و پرتال
4- اعلام نتيجه فني توسط آزمايشگاه كنتور و مامور فنی
5- محاسبه هزينه‌هاي متعلقه و صدور صورتحساب و ارسال شناسه پرداخت هزينه‌های مربوط به انشعاب و پرداخت آن توسط مشترک(به صورت الکترونیکی)
6-تعویض کنتور درصورت وجود خرابی در کنتور طبق اعلام نظر آزمایشگاه و مامور فنی، در صورتی که کنتور سالم باشد نسبت به وصل مجدد کنتور اولیه با اخذ هزینه های مربوطه(آزمایش کنتور و ...) اقدام می گردد.

 

مدارک مورد نیاز خدمت :

 

- درخواست مشترك

 

- قبض آب بها